• سه شنبه ٢٥ مهر ١٤٠٢-١١:٢٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٦٩٣
کاشانی تذکر داد:2-184

حل معضل ترافیک به یک مسئول تمام وقت نیاز دارد

عضو شورای اسلامی شهر تهران، در خصوص واگذاری چند مسئولیت مهم به یک نفر در شهرداری تهران تذکر داده و خواستار رسیدگی به این موضوع مهم از سوی شهردار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی، عضو شورا با اشاره به جنایات اخیری که در غزه در حال رخ دادن است؛ اظهار داشت: برای ایستادن در کنار مردم غزه نیازی به مسلمان بودن نیست بلکه تنها نیاز به انسانیت است. در جریان این نسل کشی بیش از ۱۰۰ خانواده تمام اعضای خود را از دست داده و چندین هزار شهید به جا مانده است؛ این جنگ نیست بلکه نسل کشی است و این در حالی است که دنیا و حتی برخی مسلمانان سکوت کرده‌اند. واقع امر این است که این موضوع تنها انسانیت می‌طلبد. 
وی در ادامه با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در حال حاضر به این نتیجه رسیده که هر کودکی که زنده بماند بار دیگر این مسیر را ادامه خواهد داد؛ تصریح کرد: دلیل این نسل کشی این است که می‌دانند که این کودکان در آینده هرگز فراموش نخواهند کرد که پدربزرگان و اجدادشان چگونه برای سرزمینشان تا پای جان جنگیدند. لذا درخواست می‌شود به این جمله که «برای کنار مردم غزه ایستادن، تنها انسانیت لازم است» بیشتر توجه شود. 
کاشانی ادامه داد: حتی همان کشورهایی که قرآن را به آتش می‌کشند؛ امروز در حمایت از مردم غزه فریاد می‌زنند؛ کشته شدن دست کم ۲۵۰ تن بر اثر بمباران ظرف کمتر از یک ساعت هر وجدان بیداری را تکان می‌دهد. کجایند سلبریتی‌هایی که دلشان می‌تپد. 
کاشانی در خصوص مسئولیت‌های متعدد معاونت حمل و نقل و ترافیک نیز متذکر شد: معاونت حمل و نقل و ترافیک یعنی اولین اولویت ما حمل و نقل عمومی باشد که متشکل است تاکسیرانی، اتوبوسرانی و مترو است. یک نفر نمی‌تواند به تنهایی هم سیاستگذاری و هم اجرا کند. ترافیک، باعث استیصال شهروندان و نیز سلب آرامش روانی آن‌ها شده است. افراد هنگام بازگشت از محل کار، مدت طولانی را نیز در ترافیک به سر می‌برند. از شهردار تهران درخواست می‌شود برای تقسیم وظایف در راستای حل این معضل چاره‌ای بیندیشد.
وی ادامه داد: در برنامه چهارم توسعه بندی مربوط به تشکیل سازمان گردشگری وجود دارد. نکته‌ای که در اینجا مطرح است این است که هر ساختاری که در این زمینه تشکیل می‌شود مستلزم اخذ مجوز از شوراست. لذا درخواست می‌شود برای هر اقدامی مراحل قانونی که یکی از آن‌ها اجازه شوراست به درستی انجام شود.
مهدی چمران، رئیس شورا ضمن تأیید اظهارات کاشانی، تأکید کرد: امیدواریم که این احکام صادره موقت باشد چرا که هر کدام از این مناصب به تنهایی دریایی از مسئولیت بوده و نیازمند یک مسئول تمام وقت است که بتواند تمرکز کافی را برای اداره کارها داشته باشد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: